torsdag 24. november 2011

TV-minner fra barndommen

I min barndom tittet jeg mye på barne-tv. Når vi nå sitter i klasserommet og snakker om alle de forskjellige tv-sereiene og føljetongene vi så på da vi var små, så kommer vi alle på masse forskjellige forslag, som man nesten hadde glemt. Jeg kan ikke nevne alt jeg så på en gang av både animasjonsserier og de som er spilt inn. Det er veldig vanskelig for meg å velge to av de, men jeg har valgt en barne-tv-serie, og en som ikke er barne-tv, men noe som minner meg om da jeg var mindre.

Selv om streken kanskje bare var et pauseinnslag, så kom den gjerne rundt barne-tv-tider så jeg forbinder denne med barne-tv. Nemlig den italienske "Streken". Jeg vet ikke hva det er med den, men jeg blir glad av å se ham igjen. Selv om det er en animasjonsfilm, så drar den frem mine barndomsminner. Dette er en form for kortserie, hvor hver episode er avsluttende.



En annen serie som drar frem minner fra min barndom, er MacGyver. Det er ikke av den beste kvaliteten, men dette er et program som bringer frem masse minner hos oss alle! Dette er egentlig en serie, men det kan også oppstå hendelser hvor handlingen går over to episoder, men handlingen foregår for det meste i bare en episode.



M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar